POWERTRAIN
Za pogon bolida FRT03 koristi se četverotaktni četverocilindrični Otto motor iz motocikla CB600F, čiji su usisni i ispušni sustavi optimizirani CFD analizama. Lagani sustav goriva izrađen je od kompozitnih materijala s potopnom pumpom i 3D printanim usisnim vodom s restriktorom od 20 mm. Ispušni sustav je 4-1 konfiguracije od nehrđajućeg čelika s elektronskom kontrolom gasa. Prijenos snage ostvaren je aluminijskim lančanicima i Drexler diferencijalom s promjenjivim prijenosnim omjerima ovisno o stazi.
OVJES
Geometrija ovjesa FRT03 optimizirana je računalnim simulacijama kinematskog odaziva kako bi se maksimizirala dodirna površina guma s tlom i poništio negativan utjecaj savijanja guma u zavojima. Dizajn ovjesa uzima u obzir utjecaj sila, prigušenja amortizera, karakteristike guma, krutost opruga i prijenos mase radi postizanja maksimalne sile trenja. Mehaničke komponente ovjesa dizajnirane su s fokusom na podesivost, malu masu i visoku krutost, koristeći lagane materijale i promjenjive dijelove. Ovjes je tipa dvostrukih vilica s unutarnjim oprugama spojenim preko klackalica, a performanse se validiraju i optimiziraju analizom podataka prikupljenih tijekom vožnje.
KONSTRUKCIJA
Nosiva konstrukcija bolida FRT03 kombinira čeličnu prostornu konstrukciju od kromolijskog čelika 25CrMo4 za krutost s aluminijskim nosačem od Al 7075-T6 za jednostavnost montaže i pristup komponentama. Šasija je dizajnirana paralelno s ostalim sustavima s ciljem maksimiziranja krutosti uz minimalnu masu. Sigurnost vozača osigurana je kompozitnim sjedalom od karbon-kevlar vlakana, pojasom sa 6 točaka i aluminijskim panelom koji štiti od topline motora. Ergonomija je poboljšana prilagodljivim jastucima i sustavom podesivih pedala za vozače različitih građa.
AERODINAMIKA
Aerodinamički uređaji na FRT03 (prednje i stražnje krilo, podnica i rashladni kanali) dizajnirani su pomoću CFD simulacija radi optimizacije potisne sile i smanjenja otpora zraka. Krila koriste razliku tlaka i rubne ploče za efikasnost, dok podnica stvara potisak Venturijevim efektom. Simulacijom cijelog sustava osigurava se aerodinamička ravnoteža i protok zraka za hlađenje motora. Krila su izrađena od karbonskih vlakana, a rezultati simulacija validiraju se testiranjem u vjetrotunelu.











